Dr kevin hall pierdere în greutate. Navigare articole


De ce ne gândim greșit la pierderea în greutate Știința metabolismului continuă să evolueze.

dr kevin hall pierdere în greutate

Această ecuație, bazată pe regulaîn care un deficit caloric de se traduce prin scăderea în greutate de o kilogramă, a fost intuitivă și reconfortantă prin simplitatea sa.

De asemenea, a făcut generații de dietă să se simtă îngrozitor despre ei înșiși, combinând în esență excesul de grăsime cu un eșec al voinței.

Modelul carbohidrați-insulină

În timp ce cercetătorii au pus la dr kevin hall pierdere în greutate validitatea regulii de de calorii de ani de zile, aceasta informează încă o mare parte din înțelegerea populară a greutății și a metabolismului.

Totuși, asta începe să se schimbe.

dr kevin hall pierdere în greutate

În mod ironic, o revelație majoră recentă a venit prin amabilitatea Biggest Loser, o serie de dr kevin hall pierdere în greutate NBC care, poate mai mult decât orice altceva la televizor, reduce pierderea în greutate la o chestiune de voință concurenții din emisiune concurează pentru a pierde cel mai mare procent din greutatea lor corporală pe o perioadă de 30 de săptămâni.

Dar noi cercetări sugerează că narațiunea reală este probabil mult mai complexă.

Într-un studiu încrucișat foarte controlat realizat la Institutele Naționale de Sănătate NIHoamenii consumau mai puține calorii zilnice atunci când urmau o dietă cu conținut scăzut de grăsimi, pe bază de plante, dar nivelul lor de insulină și glucoză din sânge era mai mare decât atunci când urmau un nivel scăzut de carbohidrați, dietă pe bază de animale. Celălalt model mai popular în aceste zile, a explicat el, este modelul carbohidrați-insulină, care susține că urmarea unei diete bogate în carbohidrați și zahăr care determină creșterea nivelului de insulină va crește foamea și va determina o persoană să mănânce în exces. În acest studiu, Hall și colegii săi au testat aceste două ipoteze cap la cap. Pro și contra pentru ambele diete Pentru studiu, cercetătorii au găzduit 20 de adulți sănătoși care nu au avut diabet timp de 4 săptămâni continue la Centrul Clinic NIH.

În cadrul studiului, publicat în luna mai, cercetătorii au urmărit 14 dintre concurenții spectacolelor, măsurându-le greutatea, metabolismul, programul de fitness și dieta înainte de a fi selectați oficial pentru al optulea sezon al seriei, în diferite puncte de-a lungul filmărilor, și apoi la șase ani după sezonul s-a încheiat.

În mod surprinzător, toți cei 14 participanți au fost supraponderali în mod semnificativ înainte de a intra în The Biggest Loser - și toți au pierdut o cantitate semnificativă de greutate în timpul filmărilor.

Mai surprinzător a fost că, dar pentru un singur participant, toți ar fi recăpătat o parte din această greutate până la sfârșitul studiului, patru participanți cântărind de fapt mai mult decât au făcut înainte de a participa la spectacol. Adevăratul picior de maxilar?

Vrea să slăbească de lire sterline

Cercetătorii au descoperit că în timpul și după pierderea inițială în greutate, corpurile participanților s-au luptat pentru a reveni la greutățile lor inițiale: peste tot, după ce au pierdut în greutate la spectacol, metabolismul participanților a încetinit dramatic, ceea ce înseamnă că corpurile lor au ars mai puține calorii decât este tipic pentru cineva de mărimea lor. Nici aceasta nu a fost o schimbare temporară - odată cu trecerea anilor, nu numai că metabolismul lor nu și-a revenit, dar, în multe cazuri, au continuat să încetinească.

  1. Alăptarea și pierderea în greutate, Pierzi în greutate atunci când perioada
  2. Contact Adultii obezi sanatosi din punct de vedere metabolic, care consuma o dieta bogata in grasimi nesaturate si saraca in grasimi saturate, pot fi capabili sa-si reduca colesterolul total cu 10 puncte, sugereaza un nou studiu.

La sfârșitul studiului, câștigătorul sezonului 8, Danny Cahill, care a pierdut de lire sterline la spectacol și a recâștigat dintre ei în următorii șase ani, a ars cu de calorii mai puțin pe zi în timp ce era odihnit decât este tipic pentru cineva de mărimea lui. Rezultatele sunt un indicator puternic că pierderea în greutate nu ar trebui redusă la o chestiune de voință, spune autorul principal Kevin Hall.

Gândiți-vă la asta ca la un șir. Dacă nu încercați să slăbiți, șirul rămâne slab.

Dar pe măsură ce reduceți caloriile și adăugați exerciții fizice, acesta devine din ce în ce mai încordat. Cu cât dieta și antrenamentul tău sunt mai intense, cu atât primăvara se strânge într-un efort de a-ți readuce corpul la greutatea sa de odihnă.

Sau intreaba medicul

Este un fel de Catch Cu cât reușești să pierzi în greutate, cu atât corpul tău se va lupta mai tare pentru a-l recâștiga - într-adevăr, participanții care au pierdut cea mai mare greutate la spectacol au experimentat cea mai mare încetinire a adaptării metabolice.

Dacă acest lucru sună ca o uriașă uriașă, bine - în anumite privințe, este. Pierderea în greutate, sugerează studiul, este mai dificilă decât să te miști mai mult și să mănânci mai puțin. Dar Hall consideră că, concentrându-se pe kilogramele recuperate de participant, acoperirea ulterioară a generat un mesaj excesiv negativ.

În urma unor înregistrări de profil, inclusiv în New York Times, a observat o tendință descurajantă: cititorii interpretează studiul ca fiind un motiv pentru care să renunțe la eforturile de slăbire, la punct.

dr kevin hall pierdere în greutate

Studiile au arătat că, pentru persoanele supraponderale și obeze, chiar și pierderile mici în greutate pot reduce semnificativ probabilitatea de a dezvolta afecțiuni precum diabetul, hipertensiunea și bolile de inimă. În loc de disperare, Hall speră că studiul va face oamenii să regândească pierderea în greutate.

Fresh articles Adevărul este că scăderea pe timp indelungat a greutății are loc prin modificarea sănătoasă a dietei dvs. Cum să pierzi în greutate: Afla de cate calorii are nevoie corpul tau. Urmați un plan de nutriție echilibrat cu obiceiuri alimentare sanatoase și urmăriți aportul pierzi în greutate atunci când perioada calorii. Informații și sfaturi pentru pierderea în greutate în timpul alăptării Faceti exercitii cel puțin 60 de minute, zile pe săptămână, cu puțină pregătire de forță.

Mai exact, el dorește să separe atracția sa cosmetică de capacitatea sa de a îmbunătăți sănătatea. Primul, care necesită în mod obișnuit o reducere radicală a greutății corporale, este aproape imposibil de realizat pe termen lung scade sub o anumită greutate stabilită, iar arcul intern al corpului începe să tragă vicios.

dr kevin hall pierdere în greutate

Dar aceasta din urmă, care impune indivizilor să piardă o greutate mult mai ușor de gestionat, este realizabilă prin schimbări treptate și durabile ale stilului de viață. Persoanele subțiri pot avea atacuri de cord, iar persoanele obeze care fac mișcare, nu fumează și mențin o dietă sănătoasă nu sunt mai predispuse să moară prematur decât persoanele cu greutate normală care se încadrează în aceleași categorii.

În ciuda dovezilor crescânde, totuși, acesta nu este un mesaj pe care îl auzim suficient, spune Hall. Industria dietetică, coperțile revistei de oameni care își pierd jumătate din greutatea corporală, o obsesie americană pentru renaștere și frumusețe - toți au lucrat împreună pentru a transforma dieta și exercițiul în instrumente magice care, dacă lucrăm suficient de mult, ne vor face slabi și demni.

dr kevin hall pierdere în greutate

Ce se întâmplă dacă am schimba exercițiul și dieta nu ca mijloace pentru un scop mai atractiv, ci ca instrumente pentru îmbunătățirea stării noastre generale de sănătate și sănătate? Hall crede că este timpul să începem.