Pierderea în greutate utilizând bmr


pierderea în greutate retreat norfolk

Principalul avantaj al calculului masei musculare este că arată mai precis necesarul zilnic de calorii DVC pentru persoanele foarte musculare sau obeze. Ajustați cantitatea de calorii consumate în funcție de obiectivul dvs. Deci, vă cunoașteți deja SPK-ul. Următorul pas este să vă ajustați aportul de calorii în funcție de obiectivul dvs.

Matematica echilibrului caloric este foarte simplă.

Rata zilnică de kcal pe zi. Un echilibru caloric pozitiv este esențial pentru a construi mușchii

Pentru a vă menține greutatea la nivelul actual, trebuie să respectați SPK. Dacă doriți să slăbiți, trebuie să creați un deficit caloric în organism, pentru a face acest lucru, reduceți SPK sau consumați aceeași cantitate de calorii, dar creșteți activitatea fizică.

Dacă obiectivul tău principal este să te îngrași, trebuie să crești numărul de calorii pe care le consumi.

pierderea în greutate 47

Singura diferență între dietele de slăbit și de creștere în greutate este cantitatea de calorii consumate. Echilibrul negativ de calorii este cel mai important factor pentru pierderea în greutate Numărarea caloriilor nu este doar importantă, ci este cel mai important factor în pierderea în greutate.

Diferența dintre BMR și TDEE / Ştiinţă | Diferența dintre obiecte similare și termeni.

Dacă consumați mai multe calorii decât cheltuiți, nu veți pierde în greutate, indiferent de ce alimente consumați. Nu puteți schimba legile termodinamicii și ale echilibrului energetic. Pentru a arde grăsimi, organismul trebuie să aibă un deficit caloric.

Acest lucru vă va forța corpul să utilizeze grăsimea stocată pentru a umple deficitul de energie. Dacă ați trecut prin dietă, exerciții fizice sau o combinație a ambelor într-o săptămână, creați un deficit în de caloriiVei pierde 0,5 kg greutate Dacă într-o săptămână deficitul este de calorii, Veți reseta 1 kg Un deficit de calorii poate fi creat prin dietă, exerciții fizice sau, cel mai bine dintre toate, printr-o combinație a ambelor. Întrucât am calculat deja reducerea caloriilor din exerciții utilizând coeficientul de activitatedeficitul despre care vorbim este cel care ar trebui obținut din dietă.

Limita deficitului caloric: care este cantitatea maximă acceptabilă?

cum pierd în greutate după menopauză

Toată lumea știe că, dacă reduceți cantitatea de calorii consumată prea mult, atunci rata metabolică va încetini, glanda tiroidă va reduce producția de hormoni și masa musculară va începe să scadă. De cât aveți nevoie pentru a reduce numărul de calorii atunci?

Analizor de calorii - Hepatita

Există cu siguranță o limită sub care reducerea caloriilor poate avea efecte negative asupra sănătății. Pentru pierderea în greutate, se recomandă reducerea cantității de calorii consumate în comparație cu OEC cu cel puțindar nu mai mult de Pentru unii oameni, în special pentru cei slabi, de calorii pot avea un deficit prea mare.

Colegiul American de Medicină Sportivă recomandă împotriva scăderii caloriilor sub pe zi pentru femei și pe zi pentru bărbați. Dar chiar și aceste cantități sunt foarte mici. Cel mai bun mod de a determina un nivel sigur al deficitului de calorii se bazează pe greutatea dvs.

Uneori este posibil să aveți nevoie de un deficit mai mare, dar atunci cel mai bine este să vă creșteți activitatea fizică, menținând în același timp deficitul de calorii la același nivel.

Exemplul 1: Greutatea ta este de 54,5 kg SPK-ul dvs. Dar fără culturism, acest lucru este imposibil. Numai pierderea în greutate utilizând bmr acest caz, excesul de calorii va fi utilizat pentru a crea țesut muscular nou.

Înțelegerea BMR: numărul magic pentru pierderea în greutate

Odată ce ți-ai stabilit OCR-ul, următorul pas este să-ți crești suficient caloriile, astfel încât să poți câștiga în greutate. Aceasta este legea de bază a echilibrului energetic: pentru a construi masa corporală slabă, trebuie să luați o dietă cu un echilibru caloric pozitiv. Punctul de plecare pentru creșterea în greutate ar trebui să fie o creștere a OEC de până la de calorii pe zi. Exemplu: Greutatea ta este de 54,5 kg SPK-ul dvs. Dacă, după calcularea DVA necesarul zilnic de calorii și ajustarea pentru obiectivul dvs.

pierderea în greutate în 48 de zile

De exemplu, ați stabilit că numărul optim de calorii consumate pe zi ar trebui să fiedar înainte, nivelul dvs. Dacă vă creșteți caloriile dramatic, metabolismul va încetini.

Analizor de calorii

Saltul până la 1. Cel mai bun mod este în termen de săptămâni crește treptat numărul de calorii consumate de la la Acest lucru vă va permite corpului să se adapteze și să vă accelereze metabolismul.

Măsurați-vă rezultatele și reglați-vă caloriile Calculele care vă vor ajuta să găsiți cantitatea potrivită de calorii consumate sunt foarte simplificate și sunt necesare doar pentru a ști de unde să începeți. Va trebui să urmăriți cu atenție progresul pentru a vă asigura că este nivelul potrivit pentru dvs.

Ce este BMR sau rata metabolică bazală?

Pentru a vă asigura că sunteți pe drumul cel bun, va trebui să urmăriți aportul de calorii, greutatea corporală și procentul de grăsime corporală.

Greutatea corporală și procentul de grăsime corporală trebuie monitorizate pentru a vedea cum reacționează corpul dumneavoastră la schimbările nutriționale. Dacă observați că nu obțineți rezultatele dorite, ajustați aportul de calorii și nivelul de activitate.

Principalul lucru nu este să tăiați prea multe calorii pentru a slăbi.

arderea grăsimilor corporale suplimentare încăpățânate

Cea mai bună opțiune este să vă reduceți ușor caloriile și să vă creșteți cheltuielile zilnice de energie prin creșterea cantității, duratei și intensității activității fizice. Mult noroc pe drumul spre silueta ta ideală! La școală, am folosit Joule pentru a reprezenta energia.

sigur corp cleanse pentru pierderea în greutate

Caloriile pot fi exprimate și în jouli - 1 calorie este egală cu 4. Caloriile sunt cheltuite în corpul nostru pentru toate procesele - aceasta este energia care asigură munca continuă a corpului și îndeplinirea tuturor funcțiilor sale.

Cheltuim energie chiar și atunci când nu o simțim - când dormim, mâncăm, digerăm mâncarea, înghețăm, căscăm. Pentru ca energia să fie generată din ceva, corpul nostru are nevoie de combustibil - hrană.

Când substanțele conținute în alimente sunt procesate și descompuse, energia este eliberată - acestea sunt caloriile pe care le cheltuim.

Ce este BMR sau rata metabolică bazală?

Valoarea energetică a unui aliment, exprimată în calorii, indică pierderea în greutate utilizând bmr energie este eliberată atunci când alimentele sunt procesate.

Aportul zilnic de calorii este consumul de calorii pe zi de care avem nevoie pentru a umple costurile energetice ale organismului pentru viață și activitate adică pentru munca inimii și pentru digestia alimentelor, pentru conducerea unei mașini și pentru dansul la discotecă. De câte calorii are nevoie o persoană pe zi Bărbați și femei, copii și adulți, studenți și soldați, sportivi și gospodine - consumul lor de energie este complet diferit pierderea în greutate utilizând bmr, dacă stabiliți scopul calculării aportului zilnic de calorii, trebuie să țineți cont de mulți factori - sex, vârstă, stil de viață, prezența bolilor, greutatea corporală și viteza.

Cu cât o persoană este mai în vârstă, cu atât metabolismul său devine mai lent și, respectiv, consumul de energie este mai redus, cu atât este mai mică rata de calorii pe zi de care are nevoie.

Diferența dintre BMR și TDEE

Pentru a răspunde la întrebarea de câte calorii are nevoie o persoană pe zi, au fost obținute mai multe formule pentru calcularea aportului zilnic de calorii, luând în considerare sexul, vârsta, greutatea unei persoane și gradul de activitate al acesteia în timpul zilei. Vom folosi formula Muffin-Geor pentru a calcula caloriile pe zi.

Calculul caloriilor pe zi folosind formula Muffin-Geor Una dintre cele mai exacte formule pentru calcularea câte calorii aveți nevoie pe zi a fost dezvoltată în și se numește formula Muffin-Geor pentru determinarea aportului zilnic de calorii. Calculul caloriilor pe zi folosind această formulă ia în considerare factori precum sexul, vârsta, greutatea și activitatea fizică a unei persoane.

Calculul caloriilor pe zi în conformitate cu formula Muffin-Geor se efectuează în 2 etape.