Slabeste psihologic. Cum sa slabesti cand esti gurmanda: 9 sfaturi psihologice


  1. Vrei să slăbeşti? Mergi la psiholog!
  2. Jowwog pierdere în greutate
  3. Dr jason pierdere greutate personalizată
  4. Mergi la psiholog!
  5. Cum te poate ajuta psihoterapeutul sa slabesti si sa iti pastrezi greutatea ideala
  6. Workshop: Slăbeşte cu ajutorul tehnicilor psihologice - 9 noiembrie | usipentrugaraj.ro
  7. Cum sa slabesti cand esti gurmanda: 9 sfaturi psihologice – Alege sa fii sanatos!

Timp estimat de citire: 3 minute, 16 secunde Este extrem de important, atunci cand decidem sa urmam un regim de slabire, sa ne gandim mai intai la motivele care ne impulsioneaza sa vrem sa slabim. Atunci cand motivul demersului nostru ne va fi clar in minte, cand vom reusi sa-l interiorizam, eforturile noastre vor fi mai sustinute.

Ai încercat până acum să slăbeşti cu ajutorul dietelor şi ţi-a fost dificil să te ţii de ele?

Automat, vom ajunge sa avem mai multa rabdare si sa nu renuntam la primul obstacol aparut. Iata cativa pasi simpli prin care ne putem organiza mai eficient stilul de viata astfel incat sa putem pierde kilogramele in plus intr-un mod sanatos.

slabeste psihologic

Pasul 1 — Planificarea obiectivelor Obiectivele unui regim alimentar trebuie sa fie alese in concordanta cu scopul general al unui astfel de demers, sa fie concrete si realiste. Cu alte cuvinte, atunci cand fixam obiectivele, este necesar sa tinem cont de propria personaliate, de stilul de viata pe care il avem, dar si de ceea ce avem nevoie, in stricta concordanta slabeste psihologic motivul pentru care ne-am hotarat sa slabim.

Slabeste mai usor - trucuri psihologice - Slab sau Gras

De asemenea, este indicat ca obiectivele propuse sa fie realiste, realizabile, pentru a preintampina esecurile aparute pe parcurs, deoarece fixarea unor obiective nerealiste sa pierdem prea multe kilograme sau sa slabim intr-un timp scurt este de multe ori mai daunatoare decat absenta oricaror obiective.

Pasul 2 — Stabilirea obiectivelor pe termen scurt Este important ca, pe langa obiectivele majore ale regimului de slabit, sa stabiliti si obiective mai mici, pe termen scurt, care vor fi mai usor de atins, slabeste psihologic la imbunatatirea imaginiii de sine si la accentuarea perceptiei ca faceti progrese.

Grup de suport pentru persoanele cu probleme in greutate Simti ca te lupti cu kilogramele in plus?

Jurnalul va putea include, atat o listare a ceea ce mancam intr-o zi de regim inclusiv eventualele abaterinumarul de kilograme pierdute pe o anumita perioada de timp, cat si impresiile legate de urmarea dietei. Pasul 4 — Gratificatiile Odata ce am facut progrese pe calea pierderii kilogramelor in plus, ne putem oferi mici recompense pentru a ne automotiva, fie ca este de vorba de achizitionarea de haine noi, fie chiar de mici abateri de la strictetea dietei fara a exagera insa.

slabeste psihologic

Strategii care functioneaza Desi nu se poate afirma ca exista solutii-minune pentru a slabi rapid si fara efort, expertii au identificat totusi o serie de strategii care, atunci cand sunt puse in aplicare, pot asigura o optimizare a dietei de slabit.

In cele ce urmeaza vom vedea care sunt acestea.

slabeste psihologic

Mananca mai des: aceasta presupune sa mancam de mai multe ori pe zi cantitati mai mici de mancare. De aceea este util sa mancam mai des si mai putin pentru a-i da corpului nostru numai slabeste psihologic cantitate de energie de care are nevoie la un moment dat.

In plus, mancand des vom avea tot tipul senzatia de satietate si ne va fi mai usor sa facem fata tentatiilor.

slabeste psihologic

Nu sari peste mese: cu cat va trece un timp mai mare fara sa mancam, cu atat ni se va exacerba pofta de mancare, iar la urmatoarea masa vom manca invariabil mai mult pentru a compensa. Mananca incet: s-a descoperit faptul ca atunci cand vine vorba de combaterea decalajului dintre reactiile psihice de satietate si reactia fiziologica, o buna strategie o constituie sa mancam incet.

SLABESTE TOT CORPUL - REZULTATE IN 30 DE ZILE ( Antrenament Pentru Slabit -Exercitii Fara Sarituri )

Astfel, pofta de mancare va fi in scadere si vom sti cu mai multa acuratete cand stomacul ne este plin pentru a ne putea opri din mancat. Carmen Maria Finat.

Specialistii in domeniu fac constant studii despre slabit si lifestyle sanatos, publicatiile de profil scriu mii de semne pe aceasta tema, iar rezultatul este ca acest subiect slabeste psihologic inconjurat in continuare de neclaritati si sfaturi care nu functioneaza garantat pentru nimeni. Descopera principiile unui stil de viata sanatos! Teoretic, toti suntem motivati sa slabim — pentru a fi mai sanatosi; pentru a putea urca scarile fara a gafai si a face pauze; pentru a fi mai activi alaturi de cei dragi; pentru a arata bine la vara, in costum de baie; pentru a incapea in perechea de jeansi preferata. Practica insa ne omoara: daca iti plac mancarea sau dulciurile, daca iti place sa gatesti si sa intinzi masa pentru toti apropiatii, daca fiecare sarbatoare este marcata culinar la tine in casa, atunci eliminarea kilogramelor in plus poate fi tare dificila.