Greutatea pierde 4 zile


Avertizare Pierderea în greutate necesită rapid un angajament pentru o dietă sănătoasă și exerciții fizice. De obicei, o reducere de 3. Acest plan zilnic vă va ajuta să pierdeți în greutate în 4 zile și să vă dezvoltați un obicei care va duce la o pierdere în greutate de 0,9 kg pe săptămână. Etapa Metoda 1 din 5: Prima zi: Îmbunătățește-ți dieta Vizitați cea mai apropiată piață sau supermarket. Rămâneți în magazin și cumpărați fructe și legume.

atunci când încep să-și piardă în greutate solduri - pierde in greutate rapid si gustos

De fiecare dată când mâncați o masă, mai mult de jumătate din conținutul farfuriei ar trebui să fie legume. Vindeți-vă să înlocuiți alimentele procesate, cum ar fi pâinea, cu carbohidrați complecși din fructe și legume. Alegeți legume bogate în carbohidrați precum dovleac, fasole, cartofi dulci, mazăre, morcovi, sfeclă și legume. Aceste legume vă vor ajuta să vă simțiți mai mult decât mâncați pâine, orez sau paste. Împerechează-l cu legume cu conținut scăzut de carbohidrați precum avocado, mazăre, roșii, ardei, broccoli, ciuperci, spanac, salată verde, Chard, sparanghel și dovleac alb.

Asigurați-vă că mâncarea dvs. Cumpărați fructe și legume în roșu, verde, portocaliu, maro, albastru și alte culori care sunt ușor disponibile. Culorile diverse indică o varietate de nutrienți și o dietă echilibrată. Mâncați micul dejun de de calorii în 90 de minute de la trezire dimineața.

Încercați un mic dejun bogat în proteine iaurt grecesc, ovaz, Quinoa, omleta alba de ou sau periuţă în porții mari. Înlocuirea alimentelor procesate cu ingrediente proaspete este, de asemenea, o modalitate care vă va reduce consumul de calorii.

Nu săriți mesele. Ar trebui să rămâneți la 3 mese și 2 gustări pe zi. Dacă până acum utilizați o dietă de 2.

Câtă greutate poți pierde în 4 zile?

Înlocuiți proteina grasă cu proteina slabă. Înlocuiți produsele lactate obișnuite cu produsele lactate fără zahăr. Într-o dietă bogată în proteine, consumă-o iaurt grecesc fără grăsime în fiecare zi te va ajuta să slăbești mai repede. Laptele obișnuit, gras și brânza vă vor adăuga în greutate. Alegeți un produs proteic slab pentru următoarele 4 zile. Mâncați somon, ton, macrou, curcan, pui și nuci sau carne macră pentru prânz și cină în aceste 4 zile. Mâncați o porție de migdale sau o porție iaurt grecesc ca o gustare post-antrenament, începeți a doua zi.

Pierde in greutate pierde rapid 10 kg într-o săptămână

Elimină caloriile sub formă lichidă. Bea numai apă simplă, ceai sau cafea neagră fără zahăr pentru aceste 4 zile. Alcoolul, sifonul inclusiv tipul de dietă și cafeaua cu zahăr vor adăuga sute de calorii în dieta ta.

somaya reece pierdere în greutate ceai dieta slabesti mancand

Bea litri de apă în fiecare zi. Acest lucru vă va face să arătați mai slab, deoarece apa curge depozitele de sodiu în organism reducând în același timp greutatea apei.

Bea 1 cană de cafea înainte de exercițiu. Cercetările arată că acest lucru vă va ajuta să faceți mai mult efort și să ardeți mai multe calorii. Realizați toate aceste modificări în următoarele 4 zile, dar luați în considerare și acest lucru în viitor. Medicii sunt de acord că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați și yo-yo vor duce la creșterea în greutate numai atunci când reveniți la dieta normală.

Un model ca acesta este, de asemenea, prea dur pentru corpul tău. Cercetări recente au arătat că consumul unei diete cu conținut scăzut de carbohidrați 2 sau 3 zile pe săptămână te ajută să slăbești.

După aceste primele 4 zile, veți adăuga cereale integrale în dieta dvs.

slabeste sanatos 1 kg pe saptamana ardeți grăsimea ilegală

Metoda 2 din 5: a doua zi: exercițiu la intervale Luați o clasă de exerciții la intervale de 1 oră în fiecare zi pentru următoarele 3 zile. Unele opțiuni de tipuri regim de slabire cu supa de varza de clase de exercițiu pentru a reduce greutatea sunt tabără de cizme, bară de pradă, aerobic combinat cu greutate adăugată pe brațe și alte clase care combină antrenamentul muscular și cardio.

Învățarea antrenamentelor cu intervale intense de la un antrenor vă va ajuta să ardeți aproximativ de calorii în 1 oră. Dacă preferați să faceți exerciții pe cont propriu, asigurați-vă că faceți exerciții greutatea pierde 4 zile timp de 1 oră, greutatea pierde 4 zile care 30 de minute sunt antrenament intens la intervale și 30 de minute de antrenament muscular. Faceți antrenament muscular pentru fiecare parte a corpului pe rând.

Exercitați-vă corpul superior în a doua și a patra zi. Antrenează corpul inferior în a treia zi. Pentru a accelera pierderea în greutate, trebuie să faceți 30 de minute de antrenament muscular în fiecare săptămână. Asigurați-vă că vă oferiți corpului o odihnă de o zi înainte de a începe un alt antrenament intens.

Cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate?

Fii pregătit pentru oboseala musculară. Ar trebui să alegeți o greutate în funcție de numărul de kilograme pe care le puteți ridica timp de 8 repetări în seturi. După aceasta, nu ar trebui să puteți ridica greutățile imediat, iar acest lucru este cunoscut sub numele de oboseală musculară. Ridicarea greutăților prea ușoare nu vă va crește metabolismul. Ridicarea intensivă intensă va arde aproximativ de calorii la fiecare jumătate de oră.

Întinde și dormi regulat. Dacă greutatea pierde 4 zile ai avut un stil de viață mai puțin activ, exercitarea timp de 1 oră timp de 3 zile consecutive te va obosi și te vei simți rău. Întindeți 15 minute după fiecare 1 oră de exercițiu. Concentrați-vă pe fiecare zonă musculară timp de minute. Dormiți 30 de minute până la 1 oră în fiecare noapte.

pătrunderea ceaiului rezultatele pierderii în greutate sfaturi pentru pierderea în greutate rapidă

Corpul tău trebuie să se odihnească și să-și refacă rezistența. Asigurați-vă că veți avea întotdeauna cel puțin 8 ore de somn în fiecare noapte. Metoda 3 din 5: a treia zi: vizualizați rezultatele Înregistrați-vă obiectivele într-un jurnal.

efectul pierderii în greutate pe perioadă pierdere în greutate kale smoothie

Notează motivele pentru care vrei să slăbești săptămâna aceasta. Includeți obiective pe termen lung. Întreabă-te care este motivația ta pentru a pierde în greutate, atât pe termen scurt, cât și pe termen lung.

Lucruri de care ai nevoie

Vizualizează că îți atingi obiectivul de fiecare dată când renunți la tentația de a renunța la eforturile tale. Exersați mâncarea cu atenție.

Dacă simțiți că sunteți foarte ușor ispiti când vine vorba de mâncare, încercați să faceți din fiecare masă din ziua dvs. Nu mâncați afară. Cercetările arată că consumăm mai multe calorii atunci când mâncăm împreună cu alții și când consumăm băuturi alcoolice. Nu mâncați în timp ce vizionați televizorul. Vei fi distras, deci vei mânca mai mult și nu îți vei da seama că ești plin.

Faceți un plan pentru a vă recompensa. Alege o modalitate de a te răsplăti după ce ai pierdut în greutate săptămâna aceasta. Alege alimente care te vor ajuta să mănânci sănătos în a cincea zi. Alegeți o porție care are dimensiuni de până la de calorii. Luați în considerare să vă recompensați cu achiziționarea a ceva ce greutatea pierde 4 zile visat.

Puteți alege, de asemenea, un cadou sub forma unei anumite experiențe, cum ar fi plecarea în vacanță. Metoda 4 din 5: Ziua a patra: numărarea Adăugați caloriile totale pe care le-ați redus din dieta dvs. De exemplu, reducerea a de calorii pe zi timp de 4 zile duce la reducerea a total de 2.

Adăugați caloriile totale pe care le ardeți prin activități sportive. De exemplu, arderea a de calorii într-o clasă de exerciții fizice în fiecare zi timp de 3 zile duce la un total de 1. Adăugați caloriile totale reduse prin modificări ale dietei și prin exerciții fizice.

Dacă totalul depășește 3. Reducerea greutății corporale cu 0,45 kg în 4 zile este foarte rapidă.

Pierde 5 kilograme de grăsime în 4 zile

Dacă continuați să faceți acest lucru, în săptămâna viitoare puteți pierde încă 1 kilogram. Pierderea unei kilograme pe săptămână la 3 kilograme pe lună este un obiectiv sănătos, precum și unul evident. Încercați să purtați haine care s-au simțit strânse acum 4 zile. Deși greutatea corpului dvs.

managementul asistenței medicale pentru pierderea în greutate progresul sculpturilor pure și ghidajul de ardere a grăsimilor

După ce încercați să vă puneți din nou hainele vechi sau să vă luați măsurătorile, încercați să vă cântăriți. Cântărește-te doar o dată în fiecare săptămână, aproximativ la aceeași oră de fiecare dată. Amintiți-vă întotdeauna că, pe măsură ce ardeți calorii, câștigați și masa musculară. Câștigarea masei musculare vă va împiedica să pierdeți în greutate rapid, dar stratul muscular arde mai multe calorii decât stratul de grăsime, astfel încât pe termen lung veți vedea rezultate mai satisfăcătoare.

Metoda 5 din 5: Trucuri suplimentare Plimbare sau bicicletă în activitățile dvs.

Pe lângă toate modificările pe care le-ați făcut, adăugați 30 de minute la o oră de mers sau mers cu bicicleta înainte și după muncă. Acest lucru va adăuga de calorii arse pe călătorie.

Greutatea corporala si numarul de calorii

Bea un pahar cu apă de aproximativ 0,5 litri înainte de fiecare masă. Vă veți simți complet mai rapid și acest lucru va reduce aportul caloric. Înlocuiți 1 masă pe zi cu ciorbă de legume. Supa poate fi umplută și, de asemenea, contribuie foarte puține calorii.

Vei reduce de calorii la fiecare masă pe care o înlocuiești cu ciorba de legume. Unele diete recomandă să mâncați ciorbă singură fără alte alimente care să vă detoxifieze corpul și să pierdeți în greutate foarte repede. Această dietă cu supă de legume este mai sănătoasă decât cea cu sucuri. Dacă este posibil, gătește-ți propria supă. Supele fabricate din fabrică, care sunt vândute pe scară largă în magazine, conțin greutatea pierde 4 zile și conservant, în timp ce supe de casă conțin mai mulți nutrienți.

Aceasta nu include supe care conțin paste sau carne. Vizitați un loc spa și faceți întreținere folie de corp care folosește un înveliș special pentru a reduce greutatea apei și a face pielea să pară mai fermă.